تحميل مهرجان ارض الجاحدين استديو مزيكا 2016

حمل من هنااااااااااااااا


تحميل مهرجان ارض الجاحدين استديو مزيكا 2016





تحميل مهرجان ارض الجاحدين استديو مزيكا 2016


2 التعليقات:

  1. علشان زميلنا جاحدين عملنا ..حنقول بسم السهرنا .. يعم فوق لينا فوق ده احنا جينا ..
    مزيكاااااااا من الصبح اصحا وصحينا ع كمب شيزرا ودينااا وف ارض الشله الحلوة لو صعت تموت وسطينااا دي الجاحدين تعمل غلوة حدوخ من التربنتينا ..الفرحه بسم العتره الديرة الخطره الشله الشطره اصحاب العمله الندرة الناس القدرة الجاحده الفجره بنطوق اي مشجره وتعمل هجره ف ارض مسجره اتظن انك حتجن وتمسك جن وتدي وقوف لما تثورج للترن لزم تجن ف وسط الوف حتعيط او حتحن حنبقا مسن وتبقا خروووف بس اوعا تكون مقلوب مش غالب ولا مغلوب من كمب شيزار السلطه نوووة حمو الزئوب مش قد الفرصه اخطفها مش شرط تكون تعرفها لو كل الناس بتخوف يبقا انتا الي مخووفها انتا الا يالي بتتجاحد قلبك جامد نعمل وحد الوحد طلقه ف صدرك تدخل جسمك عدت ساحت لو وسع حنجيب اخرك عشتك فشتك قطعا ورحت انا صوت الشر حدفني ع ناس كانت تعرفني وانا كنت ريح ع القاعده من غير مصحابي تشوفني وف وسط القاعده انا صبني كوبليه من ناس عصبني وف وحد كان بيقلي لفيت ع اهلك يابني حتشوفني حتهرب مني انسا ان انتا تغفلني ي زميلي بجد انا بحلم انا شيفك بتكلمني انا قولت مرتك لخص ولا انتا هوك تتشخص ف الحرب الروح الغاليه ع الخصم لزم تترخص رح قال نفسوا يعورني انا قولت وحد سنترني لو كنت خايف من جوة جبت الجاحد حضرني الكل ف جسمي معمر وانا جاحد مش حتربط دول كانوووا وسكتوا شويه اصل الجاحدين بتخبط علشان زميلنا جاحدين عملنا نزلين عزلنا زيلن وزلنا وقفين بطولنا درسين عقولنا والشوق قتلنا عيزين بطلنا لو طلنا طلنا وطلنا طلنا روحنا وعطلنا وندهنا قولنا الشغله دي شغله ف ورطه مش خايفه ووكله بشرطه ده انتم نزلين برصصكم بس احنا بطلقه وتورته جاحدين ع كل الناس ف العركه نكح موواس ع الامه تلقي نشنجي ف سطحنا 200 قناص طلقه ف زووورك وف ششتك انا قادر ع كمشتك من فضلك تحمد ربك ان انتا نفت بعشتك ده شطاني ف نومي قلقتوا انا صحبي ف دقتي لحقتوا يالي انتوا عملتوا جببرة ده الايط خلص وووقتوا مزمزت الموزه ف موزها وخطفت شيرين من جوزها عورت وفاء ف العلبه علشان بتخشم جوزها زحلقت الوقت ف عطه ودخلت ف ام محطه ف وحد ويا الزوزة يبداء من 5 ل 6 .............من بعض غياب سطلنا بنقول بسم السهرنا جاحدين والشله الحلوة جاحدين والشله الحلوة قلنا السبقانه كسبانه حمو الزئوب ده عرسنا ف البن شربنا ترسنا طب ننسا القسوة المره القاعده هنا تونسنا من كمب شيزار القره رجله حلوين بفلوسنا طب نار ادروا وكنوا ع مين م بلاش تتجنوا ده الجاحد جن قراري الديلر حسين الجنووو معتز موزة ده كتيبا ف النحله بالف نصيبه احنا الجاحدين ف الساحه مش شيفين فيكوا لعيبه انا عندي الغلطه بموته جاحد بجزو ف الشوطه الجاحد ريس جهتوا ده الجنرال علي بسكوته انا جاحد اوي ف عتابي حفظ التغفيل ف كتابي المتحول تحزرلوا اوعا لبسه الارهابي ده علاء الليبي المونقز ف العركه تملي المونجز سندال وقف ف الجيهه ف الضرب تملي يعجز ف تونز خطرطوا ف وجهه توائم وف اي موجهه حمو الليثي واحمد الليثي الضربه الا صعب علاجها ف حتان وانتم زريعاا اصل الجاحدين دي فظيعا هو الفارس ف الجيها ده الجاحد عمر السيعا ده مجلنا كبير مش ماشي ف الحرب متبت رشق بسم المتمكن ديما ده الريق خالد الرشق عبد الله الونش الدوله ع الثورة خلاص استوله جاحدين جامدين ف الساحه اصل ف ديرتنا عتوله حمو حمدي يعني الخطورة حمو الصغير ده الاسطورة خالد جيزة ده يعني السبع فرخه التركي تملي الفورة ف هنا اسلحه رشاشه من عند التوتو حباشه والمسا للديشه الحضري 100 ورد وفل ي باشا مسا جي من الجاحدين جي لحماده اسماعيل اصل السهرنا بتمسي ع الدنيا شمال ويمين اديدس ده الكعب العالي حمدي سمكه الاخ الغالي ميدو جيزة ده يعني الريق عمر واضرب بالالي ف الشر خطر ف عركوا يطلع حتشوفوا هلكوا ده زعمنا وفرس الجيها الكنج كمال الكاكووو وكاني دخلت بيتهم طب ربي يفك دئتهم كبو وكوباس ابطال دول الي سيرتهم علتهم ده اسد سيطره ف عرينوا ف الجيها كلنا عرفينوا احنا الجاحدين بنمسي ع كمب شيزار والنينوو بوبوس ده الكرت الكاسب من فضلك حرس حاسب بس احظر لما تزولوا ف خساره ومفيش مكاسب من ارض دخلتوا الوسعه لسعين ع الناس الاسعه اصل الجاحدين بتمسي ع السورس ف 30/10 التانجو الريق بلع السوق ميسرة ده صوتوا بيطلع فوق نجم الظهور ده علي الغندور لو حتشوفوا اكيد حتروق

    ردحذف
  2. علشان زميلنا جاحدين عملنا ..حنقول بسم السهرنا .. يعم فوق لينا فوق ده احنا جينا ..
    مزيكاااااااا من الصبح اصحا وصحينا ع كمب شيزرا ودينااا وف ارض الشله الحلوة لو صعت تموت وسطينااا دي الجاحدين تعمل غلوة حدوخ من التربنتينا ..الفرحه بسم العتره الديرة الخطره الشله الشطره اصحاب العمله الندرة الناس القدرة الجاحده الفجره بنطوق اي مشجره وتعمل هجره ف ارض مسجره اتظن انك حتجن وتمسك جن وتدي وقوف لما تثورج للترن لزم تجن ف وسط الوف حتعيط او حتحن حنبقا مسن وتبقا خروووف بس اوعا تكون مقلوب مش غالب ولا مغلوب من كمب شيزار السلطه نوووة حمو الزئوب مش قد الفرصه اخطفها مش شرط تكون تعرفها لو كل الناس بتخوف يبقا انتا الي مخووفها انتا الا يالي بتتجاحد قلبك جامد نعمل وحد الوحد طلقه ف صدرك تدخل جسمك عدت ساحت لو وسع حنجيب اخرك عشتك فشتك قطعا ورحت انا صوت الشر حدفني ع ناس كانت تعرفني وانا كنت ريح ع القاعده من غير مصحابي تشوفني وف وسط القاعده انا صبني كوبليه من ناس عصبني وف وحد كان بيقلي لفيت ع اهلك يابني حتشوفني حتهرب مني انسا ان انتا تغفلني ي زميلي بجد انا بحلم انا شيفك بتكلمني انا قولت مرتك لخص ولا انتا هوك تتشخص ف الحرب الروح الغاليه ع الخصم لزم تترخص رح قال نفسوا يعورني انا قولت وحد سنترني لو كنت خايف من جوة جبت الجاحد حضرني الكل ف جسمي معمر وانا جاحد مش حتربط دول كانوووا وسكتوا شويه اصل الجاحدين بتخبط علشان زميلنا جاحدين عملنا نزلين عزلنا زيلن وزلنا وقفين بطولنا درسين عقولنا والشوق قتلنا عيزين بطلنا لو طلنا طلنا وطلنا طلنا روحنا وعطلنا وندهنا قولنا الشغله دي شغله ف ورطه مش خايفه ووكله بشرطه ده انتم نزلين برصصكم بس احنا بطلقه وتورته جاحدين ع كل الناس ف العركه نكح موواس ع الامه تلقي نشنجي ف سطحنا 200 قناص طلقه ف زووورك وف ششتك انا قادر ع كمشتك من فضلك تحمد ربك ان انتا نفت بعشتك ده شطاني ف نومي قلقتوا انا صحبي ف دقتي لحقتوا يالي انتوا عملتوا جببرة ده الايط خلص وووقتوا مزمزت الموزه ف موزها وخطفت شيرين من جوزها عورت وفاء ف العلبه علشان بتخشم جوزها زحلقت الوقت ف عطه ودخلت ف ام محطه ف وحد ويا الزوزة يبداء من 5 ل 6 .............من بعض غياب سطلنا بنقول بسم السهرنا جاحدين والشله الحلوة جاحدين والشله الحلوة قلنا السبقانه كسبانه حمو الزئوب ده عرسنا ف البن شربنا ترسنا طب ننسا القسوة المره القاعده هنا تونسنا من كمب شيزار القره رجله حلوين بفلوسنا طب نار ادروا وكنوا ع مين م بلاش تتجنوا ده الجاحد جن قراري الديلر حسين الجنووو معتز موزة ده كتيبا ف النحله بالف نصيبه احنا الجاحدين ف الساحه مش شيفين فيكوا لعيبه انا عندي الغلطه بموته جاحد بجزو ف الشوطه الجاحد ريس جهتوا ده الجنرال علي بسكوته انا جاحد اوي ف عتابي حفظ التغفيل ف كتابي المتحول تحزرلوا اوعا لبسه الارهابي ده علاء الليبي المونقز ف العركه تملي المونجز سندال وقف ف الجيهه ف الضرب تملي يعجز ف تونز خطرطوا ف وجهه توائم وف اي موجهه حمو الليثي واحمد الليثي الضربه الا صعب علاجها ف حتان وانتم زريعاا اصل الجاحدين دي فظيعا هو الفارس ف الجيها ده الجاحد عمر السيعا ده مجلنا كبير مش ماشي ف الحرب متبت رشق بسم المتمكن ديما ده الريق خالد الرشق عبد الله الونش الدوله ع الثورة خلاص استوله جاحدين جامدين ف الساحه اصل ف ديرتنا عتوله حمو حمدي يعني الخطورة حمو الصغير ده الاسطورة خالد جيزة ده يعني السبع فرخه التركي تملي الفورة ف هنا اسلحه رشاشه من عند التوتو حباشه والمسا للديشه الحضري 100 ورد وفل ي باشا مسا جي من الجاحدين جي لحماده اسماعيل اصل السهرنا بتمسي ع الدنيا شمال ويمين اديدس ده الكعب العالي حمدي سمكه الاخ الغالي ميدو جيزة ده يعني الريق عمر واضرب بالالي ف الشر خطر ف عركوا يطلع حتشوفوا هلكوا ده زعمنا وفرس الجيها الكنج كمال الكاكووو وكاني دخلت بيتهم طب ربي يفك دئتهم كبو وكوباس ابطال دول الي سيرتهم علتهم ده اسد سيطره ف عرينوا ف الجيها كلنا عرفينوا احنا الجاحدين بنمسي ع كمب شيزار والنينوو بوبوس ده الكرت الكاسب من فضلك حرس حاسب بس احظر لما تزولوا ف خساره ومفيش مكاسب من ارض دخلتوا الوسعه لسعين ع الناس الاسعه اصل الجاحدين بتمسي ع السورس ف 30/10 التانجو الريق بلع السوق ميسرة ده صوتوا بيطلع فوق نجم الظهور ده علي الغندور لو حتشوفوا اكيد حتروق

    ردحذف